Thursday, June 18, 2009

Kisah 18062009

menguap skejap.. tatau nak tulis ape pom ni...bosan je terasa..huhuhuu.. ari ni aku ngan adik aku, KIMI pose.. so,bosan2 pom xleh mkn mcm ari2 biasa..hiks~~ nape puasa?? saje je..x salah pom kan..prektis sbelum ramadhan yg x lame lagi nk tiba...ehehehe... so, mlm tadi aku sahur la...rajin plak aku ni b'sahur eh...ehehe... erm, lupe plak semalam aku t'rajin plak..aku buat kuih cek mek molek...ehehehe..de lagi tu lam peti simpan..ahahahaa...XD erm, ari ni nye pogram xde pape pom rase nye..tadi around jam 1300, aku ngn adik aku pegi anto ayah aku g spital.. x lame pom.. kjap je... lepas tu aku g la stesen bus.. buat ape?? g cari tiket laa.. nampaknye ramai lagi x beli tiket. banyak lagi 0 aku tgk..huhuuu.. aku pom amik la tiket SANI EXPRESS.. amik seat kt atas punye..ehehhee... syok duk atas...leh tgk pmandangan dgn sgt jelas..hikhik.. aku punye tiket 5hb july ni..jam 1000..ok la tu..x silap aku ari ahad kot..ehehe..cek klendar la...xtau btol x...ehehee.. lepas setel tiket sume aku g la pusing2 jap area gong kapas.. cari kuehmueh sket buat bkalan bukak pose ptg nati..ehehe...pe lagi tapau la kueh feveret aku...ehehe....

to be cont'd.........

2 comments:

sfmz said...

hahaha
samelaa kite.aku pn pose hr ni..
tp mkn ala kadar jelaa..
huhuhu

Kiemahpiee said...

ehehehee...bgus2..leh jimat tu...hiks~~

There was an error in this gadget