Saturday, June 13, 2009

.::esok da stat skolah::.


untuk sume budak2 skolah x kira primary k secondary k..esok korang sume da stat skolah...untuk anak2 tganu,klantan & kedah la ye..esok ahad...untuk slaen 3 negeri tsebut,,skolah adalah ari isnin...soo,,welcome back to school..ahaks...=)) tadi mase duk pusing2 round2 banda tganu ni, terpandangla wajah2 anak yg akan m'mulakan persekolahan..pkai baju skolah la,baju asrama la..muka cam bengkek je...berat hati nk tinggalkan rumah..yelah,,duk kat umah syok2 2minggu..pagi2 leh bangun lewat..toilet xyah brebut..huhuhu...balik asrama,skolah pagi,kene la bangun pagi...kne la bangun awal2..nati berebut org ramai,,lewat plak..huhuhu...=p teringat kenangan aku mase skolah dulu2..camtu la yg aku rase..xtau la bdk2 zaman skang..ehehehe..malasnya ALLAH shj yg tahu...asal nk balik asrama je..rase 1001 macam..perasaan yg slalu hadir tiap kali aku nk kmbali k asrama...tp mngingatkan aku hadir memenuhi tugasan aku sbg student,,ku gagahkan kakiku jua..aduhaaiii...tp bile da kt asrama,,prasaan da stabil da..tgk kwn2,jumpa kwn2..ok la tu..mcm2 cerita timbul sampai lupa da kat umah..uhuhuhu...tp sbenarnya yg aku xnak balik asrama bkn pe...mngingatkan asrama aku yg seram sejuk & pelbagai cerita pelik2 tu la yg buat aku xnk duduk asrama sbenarnya...tp mungkin semua itu ada hikmah d sebaliknya..skurang2nya skang ni aku lebih matang,, lebih indipendent,,lebih berani..yang penting aku bkn seorang penakut lagi...dan di aspuri smk sultan sulaiman itu jgk aku mengenali erti sebuah persahabatan...aku rase mcm batch aku paling havoc time tu..sampai rmai junior2 nk tiru cara kitorang..ahahahaha...cam bangga je aku..hikhikhik...
ish byk btol kenangan time tu...klu nk taip ni mmg aku mls..byk sgt klu nk share...ehehehe..
aku rindu betol kenangan di SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN SULTAN SULAIMAN KT~~SULAIMANIANS~~<3

2 comments:

^n.i.N.o^ said...

syokk2..rindu zaman skola..hehe
u reminds me to oLd memories loll..beshh
rasa cam nak skola balik jew..hukhuk

Kiemahpiee said...

hahaha..tau xpe...
rindu gle aku rse..