Saturday, May 30, 2009

cuti skolah bmula....


cuti skolah da start da pom ha...sume da de kt umah..tp,still ade klas tambahan dorg ni..ksian..tp xpe la..utk mase dpn yg lbh baek kn..maknanya,bermula la musim kenduri kawen...
kt kampung aku ni saje da blambak2 invitation yg kami 1 family dpt....letih pom ade...maklumla kt kmpung kan...semangat org kampung ni sgt kuat antara 1 sama laen...memang aku salute abih ngan semangat kerjasama yg ade pd sume pduduk kmpung ni...sume turun padang...x mcm kt bandar,catering je...untung jgk bisnes tu kn..tp b'musim la...huhu...
haa,,teringat pulak aku dlm tempoh sminggu cuti ni,2 orang cousin aku pom nk melayari bahtera perkahwinan..kira nanti,aku pom same sibok la jgk...hahaha...sibokk ke???ntah la...
erm,,bila difikir2 kn smula,,ptot nye time2 cuti ni la mase yg paling baek & bkualiti utk dikongsi sesama ahli kluarga...kira mcm buat gathering k..vacation k hape2 k kan...spend time ngan famili...ahaks..
erm,,ni pom cuti semester gak..rmai student2 pom buat part time kan...erm,,tp aku hampeh je...xde kije la...bosan..sampai lalut ntah hape2..ok la..xtau nk celoteh ape2 lagi..cau cin cau....

0 comments:

There was an error in this gadget