Monday, May 11, 2009

blog ku setup jua...


namaku hakimah..aku anak jati terengganu..sgt jati..ehehe..aku lahir tanggal 12 ogos thn 1986.. aku msih tcari2 identiti aku sdiri..tp aku tau,,aku pasti boleh brjaya jika aku b'usaha tanpa rasa putus asa..bak kate omputeh 'never give up'. ..namun..aku masih teraba2 mcari jwpn kpd psoalan khidupan aku..ya..masih dan masih..hidup aku sebenarnya mudah je..tp aku slalu wat mcm complicated..kdang2 stabil..kdang2 x stabil..aku pom x phm ngan diri aku ni kadang2..tp aku trima diri ku apa adanya..kerna aku sedar ktentuan yg aku dpt...syukur dgn apa yg aku ada..tp ahah...jgn cpt bpuas hati dgn khidupan yg sdia ada..kita msti lbh b'usaha utk lebih berjaya..jadikan kgagalan hari ini sbgai pendorong utk kita lebih bjaya pd hari esok dan sterusnya...insyaallah...mesti sentiasa b'fikiran positif walau apa pom yg blaku..itu sume ujian utk kita jd lbh tabah dan kuat..=)
erm..apa lagi eh pasal aku..haa,,aku sbenarnya bak omputeh ckp la kn,,easygoing & friendly..ehehe..pasal ape aku ckp cmni??pasal aku ckup rmai kwn d skeliling aku..sgt mudah dpt kwn..walupom aku sbenarnya sgt pemalu..ehehe..nobody know it..hikhikhik...tp itu la aku yg mane org blom tau..=P
aku ni gila music...kwn2 aku tau aku gila music..tp aku x tau hape2 pom psal music ni..janji aku puas ble dgr music..instrument pom x reti maen..nyanyi pom x best...tp aku x kisah la..janji aku happy..
haa..tu la aku serba sdikit...nk tau lg???tungguuuu!!!!!!!

0 comments: